reklama

Kto to nezažil, ten nepochopí...

Myslela som si ,že to bude také jednoduché bez teba žiť, dýchať..nedokážem sa ti pozrieť do očí..hlava sa mi v spomienkach zatočí..asi ťa nedokážem opustiť i keď som bola taká silná..nedá sa to..pri tebe som slaboch..veď už nikdy sa ťa nedotknúť..už nikdy sa nezobúdzať pri tebe a stebou v náručí..au to bolí..neviem či to zvládnem..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

bola si tu pri mne už keď som sa narodila..dedičná hra, nesená v mojej krvi..moje šťastie..môj osud..moja rodina..moja láska..bola si pre mňa všetkým a dnes už len v kope nešťastia na teba hladím..bola si mojím dňom, mojím úsmevom..bola si mojou prácou, mojimi prázdninami...mojím snom, mojimi zákutiami..dýchala som v tvojom rytme..a aj keď to bolo občas dosť ťažké, prekonala som to všetko len aby sme sa spolu znova priatelili...no dnes už nemáš žiadnu chuť..si bez chuti..iba v spomienkach mojich si ostala stáť a to štastie už sa nepohýňa, stojí a ja čakám..čakám kým mi znova podáš pomocnú ruku a zavoláš ma so sebou..alebo už navždy opustím tvoje pole..tu horľavú guľu, s ktorou som spávala a stískala ju v rukách..zažiť zimomriavky ..behajúce po chrbte ..s tebou to bolo najkrajšie..nikdy nezabudnem..môj najlepší priateľ..rodina..láska..ach..prečo??mám sa ťa vzdať? ..odísť..iba z diaľky na teba hladieť..bude to bolieť ja viem..ale asi už to tak bude lepšie..nie si už to čo si kedysi bola v mojom rebríčku hodnôt..v spomienkach to áno..tam budeš na prvom mieste večne a navždy..ale musím sa posunúť aj ďalej..chýbaš mi už teraz..nemôžem ťa mať v takom štýle a tam..veď vieš..rodiny už niet a ty guľa moja horľavá si niekde v skrini v mojom lietajúcom vaku, ktorý mi daroval moj tatušik..si tam sama už nejaký ten mesiac a ja som ťa tam nechala..si celá?v tej tme..už si asi aj zhasla presne ako moj cit k tebe..a to len kvôli tým ľuďom, ktorý nevedia s tebou zaobchádzať..sú to obyčajné bezcharakterné špiny na peniaze..držia sa tu ako kliešť, ale nechápu že majú predať žezlo niekomu inému..nie z peňazí ale z lásky to robiť..pochopíš??keď odídem a už sa neusmejem po tvojej úspešnej dráhe..netlapnem si s rúčkou mokrou ..zimomriavky sú fuč..neprešli mnou už časy ..dlhú dobu...veď šťastie, rodina, láska, priateľ sa už pominuli..a to sme sa stretávali každý deň niekedy aj 24hodin denne..už si bola takou súčasťou, že sme sa nepotrebovali ani zdraviť..bola som v tebe a ty vo mne..si taká obyčajná, ale taká vážna..nezabudnem..navždy v mojom srdci budeš žiariť..

petra kalmanová

petra kalmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blíženec, takže schyzofrénia je u mňa úplne normálnym javom:)Som tak trochu blázon a tak trochu vážny tvor.Často iným dávam silu, no ja som bezmocná. Niekedy tak šťastná a inokedy zranená.Raz nachádzam cieľ no náhle som zmetená... Zoznam autorových rubrík:  čo gufka zažila =o)Nedeľná chvíľka poéziekeď ma kopne múzarozmýšľanie nahlas

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu