reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
petra kalmanová

petra kalmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blíženec, takže schyzofrénia je u mňa úplne normálnym javom:)Som tak trochu blázon a tak trochu vážny tvor.Často iným dávam silu, no ja som bezmocná. Niekedy tak šťastná a inokedy zranená.Raz nachádzam cieľ no náhle som zmetená... Zoznam autorových rubrík:  čo gufka zažila =o)Nedeľná chvíľka poéziekeď ma kopne múzarozmýšľanie nahlas

reklama

čo gufka zažila =o)

Mirabilandia

petra kalmanová

Mirabilandia

Džani tak tam ma nedostaneš. Už už som sa otáčala na päťe, že to balím na dnes. Zábavný park plný tých najdrastickejších kolotočov mi v tej chvíli vôbec nepripadal byť ako zábavný. Ale koniec koncov poviem vám, že to bol ten najužasnejší zažitok v mojom živote a taký adrenalín v krvi som teda ešte vážne nemala.

  • 2. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu