reklama

poď...

Nedeľná chvíľka poézie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Poď, schováme sa tam, kde nedočiahne vietor.

Nech si osud nemyslí, že si naše šťastie s niečím splietol.

Poď, schováme sa tam, kde daždivého lúča niet,

tam, kde smútok duší nevidieť.

 

Rozbehneme sa tam, kde protiprúdny skĺz neexistuje,

tam kde láska s priateľstvom neriskuje.

Rozbehneme sa rýchlosťou svetla,

aby naša túžba do nebies sa vzniesla.

 

Nebudeme kričať, vyplašíme duše živé,

dokážeme, že sa dajú skrotiť aj telá divé.

Spolu preplávame všetky rieky či moria,

zlé spomienky nech na súši zhoria.

 

petra kalmanová

petra kalmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blíženec, takže schyzofrénia je u mňa úplne normálnym javom:)Som tak trochu blázon a tak trochu vážny tvor.Často iným dávam silu, no ja som bezmocná. Niekedy tak šťastná a inokedy zranená.Raz nachádzam cieľ no náhle som zmetená... Zoznam autorových rubrík:  čo gufka zažila =o)Nedeľná chvíľka poéziekeď ma kopne múzarozmýšľanie nahlas

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu