reklama

keď...

keď spíš a ja cítim tvoje sny,tak krásne sa mi láska pri tebe spí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: www.svetpohladnic.sk)

keď si pri mne, všetko je také úžasné,vtedy všetok smútok, či samota vyhasne.

keď sa k tebe túlim, ty stisneš moje telo, pusinku ti špúlim, a tebe je zrazu tak veselo.

keď smejú sa mi oči, ty vieš, že tvoju vôňu dýcham, zrazu sa mi všetko točí, vedľa teba si líham.

keď pohladkáš ma pohľadom a šepneš, čo pre teba znamenám. Stačí mlčať, ja rozumiem našim znameniam.

keď spíš a ja cítim tvoje sny, tak krásne sa mi láska pri tebe spí.

keď rozprávaš zo sna a ja sa dívam na tvoje pery, po čom vtedy túžim, mi nikto neuverí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

keď nie si pri mne a mne je aj tak na srdci horúco, s tebou mi znejú tóny utekajúc smejúco.

keď sme spútaní a ja sa chvejem celá, to z radosti moja túžba v tebe bezhranične vrela.

keď si smutný, som aj ja, keď sa milujeme, tak navždy len obaja...

petra kalmanová

petra kalmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blíženec, takže schyzofrénia je u mňa úplne normálnym javom:)Som tak trochu blázon a tak trochu vážny tvor.Často iným dávam silu, no ja som bezmocná. Niekedy tak šťastná a inokedy zranená.Raz nachádzam cieľ no náhle som zmetená... Zoznam autorových rubrík:  čo gufka zažila =o)Nedeľná chvíľka poéziekeď ma kopne múzarozmýšľanie nahlas

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu