reklama

nechcem až tak veľa..

nedeľná chvíľka poézie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
www.svetpohladnic.sk
www.svetpohladnic.sk 

nechcem až tak veľa..

ale nik sa nechytá..noc je sama opitá..zo všetkých citov, slov rozbitá

nechcem až tak veľa..

keď iný smie tu chuť na jazyku mať..nájsť sa a tú hru s niekým hrať

nechcem až tak veľa..

pochopí to niekto..snáď vie to..čo a ako smie to

nechcem až tak veľa..

chcieť je slabé slovo..túžiť, bdieť..mať pocit z kože vyletieť

nechcem až tak veľa..pýtam sa, či náročný je môj plán..do rúk ho chcem niekomu vložiť..niekomu ho dám

nechcem až tak veľa..

čakám veď vieš..skús ..keď sám to tak chceš

nechcem až tak veľa..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

chcem len to čo ty, tam, kde je náš svet dozretý

nechcem až tak veľa..

len aby si tu bol.. 

petra kalmanová

petra kalmanová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som blíženec, takže schyzofrénia je u mňa úplne normálnym javom:)Som tak trochu blázon a tak trochu vážny tvor.Často iným dávam silu, no ja som bezmocná. Niekedy tak šťastná a inokedy zranená.Raz nachádzam cieľ no náhle som zmetená... Zoznam autorových rubrík:  čo gufka zažila =o)Nedeľná chvíľka poéziekeď ma kopne múzarozmýšľanie nahlas

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu